Adriana Johansson.

 

Foto: L. Smårs

Det här är jag, Adriana Johansson

 

Om mig.


Ålder: Nästan  20

 

Favorit färg: Kanske alla färger.  Kanske rosa och mintgrön. Men älskar lila från hjärtat.

 

Favorit saker: Rymdens alla stjärnor, bloggen. tulpaner

 

Bästa engelsktalande film: Hundratusenmiljoner... The holiday ligger högt tillsammans med Bridget Jones.

 

Bästa svenska film: Så som i himmelen

 

Bästa maten: Någon god sallad med mycket fetaost och oliver

 

Jag tänker mest på?: Min man såklart

 

Vad stör mig? : Att  behöva vänta

 

Blir arg av: Att vänta, förlora i spel  och sport eller när jag inte får mat.

 

Vad är svårt att leva utan i skoväg ?: Converse. Skulle få panik om inte dem stod vid dörren

 

Bästa plagget?: Shorts på sommaren men ett par svarta snygga jeans måste finnas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0