Träning.

Hårt träningspass med Micke. Mina ben är både kalla och döda. Men samtidigt världens bästa känsla att ha börjar träna på riktigt igen.


Blev ett långt tränings uppehåll för mig efter att jag kom hem från Egypten. Var sjuk till och från i en månad och skulle undvika träning i ytterligare 3 veckor från det att jag mådde helt bra igen.
Så det är skönt att få igen benen igen.


I morgon väntar tidigt plugg i skolan. Längtar inte. Fjärde maj är det tenta. Längtar inte.


Men den fjärde maj spelar maskinen och dit ska jag med BÄSTABÄSTA Jenny!! LÄÄÄÄNGTAR!! Kommer blir helt underbart.


Hmm vad mer kan jag berätta..
Några härliga jobbdagar väntar även denna veckan. Låter kanske konstigt men att jobba är nog det absolut bästa sättet att hitta en balans i mitt liv just nu.
Det är så himla skönt att lägga skolan, privatliv och annat åt sidan för några timmar.


I morgon kommer min kärlek hem och det känns så bra!!
Behöver hans varma kropp som håller om min frusna kropp hela natten.


Behöver min man som hjälper mig med allt jag inte klarar själv.


Han gör verkligen allt för att få mig må bra.

Älskar dig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0