Beslutbeslut

 

 

 

Hur underhåller man sig själv på bästa sätt? Det är frågan. Ligger med gosse i sängen och försöker välja en film. Men det finns minst tjugo för många för att det ska funka. Det är i alla fall väldigt skönt att vara hemma i min säng i mitt rum och kanske det bästa mitt KYLSKÅP. Bra grejer det där. På torsdag är våran redovising. Vill verkligen kunna vara där då. Men fram tills dess kan jag ju faktiskt bara äta och vara allmänt lat. Som jag tänkte efter vi kom hem från Egypten. "Det skulle la inte skada att äta upp sig några kilo" Men tro tusan att det gjorde det! Så nu är jag tillbaka i ruta 1. Dags att äta rutan. Känns åt skogen att min kokosbolls mani har börjat lägga sig. Det var en ruskigt effektiv metod må ni tro. Just nu känner jag mer.... banankaka come to mamaaaaa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0