Sjukt på ett bra sätt

Andas nu återigen svensk luft. Resan blev lite kaos när mästertjejen fick för sig att bli sjuk. Allt började med bara lite ont i halsen under flyget men slutade med dropp på arabiskt sjukhus! Oklart vad exakt som hände men förmodligen blev en förklylning arg och lät hundra andra bakterier träda in i min kropp. Damn you bakterier. Men i all otur ska man också ha lite tur och det hade jag. Världens bästa pojkvän pysslade om mig 24/7 och var så fin att jag får hjärtkaos och blir lipg av att tänka påe't. Sen bodde vi vlädigt fint med näratill havet och en vindstilla balkong. Där var det nästan för varmt. Fick ovanligt mycket handlat för att ha varit så sjuk. Så allt som allt ska jag bli sjuk igen ska det vara hand i hand med min snäcka. love you. Det var sjukt på ett bra sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0