Nya soffan.

Det blev väldigt mycket inredning idag. Våran nya soffa anlände nyss. Två Bergmans möbler gubbar stod lutade mot en stor, stor lastbil utanför mitt fönster. Min mamma hade glömt att de skulle komma redan halv 3. Så jag fick styra och ställa lite.

 

Sen skulle gardiner bytas och golvet dammsugas och massa mer. Blev väldigt avbruten och glömde bort tentan för en lång stund. Men nu ligger jag här halvt död i min soffa och smaskar sushi.

 

Vill sätta på min tv men då finns risken att den är på resten av dagen och sent in på natten. Tv=min bästa vän. My partner in crime så att säga. Fast nä den plasten tar min andra hälft. Mitt ligg. (kul skämt om man sätt "ett kilo mjöl".

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0