mina svar.

En person jag vill träffa? Zooye Deschanel
 
 
Min favorit årstid? Varför? Sommar, för allt underbart som kommer med den.
 
 
Mina mål, drömmar? Få världens roligaste jobb och alltid vara älskad av min underbara pojkvän.
 
 
Något jag verkligen skulle vilja ha? En brun häst.
 
 
 
Vilka killar faller jag för? långa, svinsnygga och omtänksamma killar som heter Linus Heinevik. Finns bara en och han råkar jag ha!
 
 
Vad skulle jag göra med en miljon? resa tills jag dör.
 
 
 
Något jag är orolig för? Att någon jag tycker om ska dö eller bli skadad och att tiden går så fort.
 
 
 
Mitt drömbröllop? Gifter mig med Linus i en kyrka, Helen Sjöholm sjunger och allt är löjligt underbart.
 
 
 
Något jag ångrar? Saker man sagt och saker man inte sagt.
 
 
 
Innehållet i min väska? läppbalsam, hårsnodd, penna, vattenflaska
 
 
 
En person jag vill byta liv med för en dag? Nicole Kidmans man hehe,,,
 
 
 
Min Favorit film. Är mer en serienörd.
 
 
 
Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln? "intressant" har en förmåga att aldrig se likadan ut från gång till
gång.
 
 
En låt som får mig gråta? Du måste finnas med Helen Sjöholm. Bryter ihop totalt
 
 
 
Mitt favoritprogram? "how i met your mother" är helt såld just nu.
 
 
 
Frågorna är tagna från min bästa vän linneakanske.webblogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0