Happy Fredag

Härlig morgon! Är ledig och har ätit tre kräftost mackor hade vaärldens godaste jos i kylen med. Kräftost är typ det bästa som finns. Igår var min fina Mickis här och det vart girly på hög nivå. Gossip Girl och sånt tjafs. Att vara tjej kan vara det bästa som finns ibland.

 

Det finns så mycket man kan prata om och så mycket som aldrig blir tråkigt att höra om. Idag blir det nog en lite fika med tjejerna innan dem lämnar jkpg för hemstaden Göteborg.

 

Göteborg är faktiskt min hemstad också. Där föddes lilla jag en varm junidag sen fick mina föräldrar den galna tanken att bosätta sig i Jönköping. Nä men helt ärligt är jag hemligt kär i jkpg. Känner mig så trygg här även om jag känner mig mer fri och lycklig när jag åker till gbg.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0