Har jag nämnt?

Har jag nämnt att min pojkvän är My superhero och kan precis allt? Ska inte bli som Bridget Jones och nämna det i varje mening men kanske varje vecka... dag... Hehee. Men verkligen, det är han. Speciellt duktig är han på allt som jag helst undviker(teknik). Blogga, redda lite bilder och leka med mobilen tillhör inte den tekniken jag flyr från, men det övriga.. Det svåra. Ojojoj vad mina nerver börjar gråta. Har kanske världens sämsta tålamod och mitt humör i kritiska situationer gör vem som helst mörkrädd. Så är otroligt tacksam över att ha världens bästa kärlek som bara kan allt, precis allt. Min egna superhero är han, har jag nämnt det? Hur soooooooom!! Tack mitt hjärta för ny design till bloggen. Massa puss massa gulllliiigull.

<3

 



Foto: A.Milklin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0